Charger oh charger


Salam All Readers
charger Hp ku rosak
Ari ni mood kurang baik..huhuhu bengang seribu jak ku rasa...ya bengang !.. smlm ptg cik teratai beli charger hp bru..yela simkad da hilang coz asyk2 tukar hp (kena sapu dek sepupu)..so buat simkad bru n suma no dah ilang dah la sy ni pelupa orangnya.xpndai nk ingt no yg leh ingat 2 digit no belakang tu jak adehhhhhhhhhhhhhhhhhh...smlm time beli charger tu n test kat kedai ok jd dengan semangat waja ku pn bawa pulang charger bru dengan happynya hahaha...smpai jak rumah dengan semagat yg berkobar2 mencuba charger bru (dlm hati pasni simkad x ilang suda :) ). tp bru jak pasang kat soket dan on terus terbakar charger tu..........alahai malang nya nasib. muka apa lagi kerut pun timbul...

hari ni ingat nk pi kedai tu minta ganti tp xbawa lak...jauhnya rumah nk patah balik dri opis ni.. tensionnya nape lah charger ko rosak nape xrosak tahun depan jak.........Abah !!!! belikan adik charger baru """


Tunggu Bas....ishhhhh

Ermmm mcm biasa abis jak keja kena tggu bas nk pulang rumah..letih giler ku rasa huhuhu...tp sepanjang nk smpai rumah tu mcm2 bnda terjadi ...alahai sengal je rasa. (-'_'-)


1. Hujan 
 * Tiap petang skrg ni mst hujan...dah la jalan kaki, nasib bek cik teratai dah beli payung baru klu x mandi hujan   la ku...walaupun hujan nmpk renyai tp lebat juga ( mcm mn tu ek ???) (¬_¬)..sabar ok.


                                              
2. Susahnya nk melintas jalan
* Disebabkan hujan so kereta pn bergerak mcm siputnya..(aku xpndai nk melintas jln (_) hampir 10 minit ak tersadai kat tepi jln tu nk melintas huhuhu..nmpk je kereta jln perlahan tp laju gila..sabor je la


3. Kena Sapa
* tgh dok berpayung d tepi jln sambil mnunggu kedatangan bas ku  d sape oleh seseorang erm ( saya kenal bdk tu) dr jauh dy tegur saya  "ayu"..dahi pn ku pn berkerutlah seribu..( "dalam hati nk ckp kat bdk tu ak bkn ayu nama ku......") tp ak senyum jak..ak dgr dy ckp gan kwn dy "u".jd ak pn dok lah berpikir ermmmmm bdk ni ckp "HAI U" la kat aku..hahahaha...apesal lambat sngat pick up ak ni ...malu sendri jadinya. Kan bagus klu dy sapa gan salam je, mst ak dgr gan baik tu and tak jd la ak tersenyum sorg2 kebingungan...sabar.


                                         
4. Jauh Berjalan
* selamat dah naik bas tp pacik bas tu turunkan ak jauh dari simpang yg ak nk turun...adehhhh pusing (_).. seperti biasa jalan 1 km bru smpai taman perumahan tp pacik tu telah menambah kn lagi perjalankan menjadi 1.5 km...berasap juga la ak berjalan kaki. hurm xpe la lg pn mmg dalam proses nk turunkan berat bdan yg dah makin comel ni huhuhuhu.... sabar lagi.
                                                             
5. Buah mangga
* Hah ni la dugaan setiap kali ku lalu kat pokok mangga orang...sedapnya dapat mkn mangga cicah gan kicap. nyum2. tp apa leh buat ak mampu pandang je buah mangga yang lebat sangat buahnya...rasa nk berkhemah kat bwh pokok mangga tu tp apakan daya...TU POKOK MANGGA ORANG (sedarkan diri hehehe) 
                                   
6. orang bersiul
* tengah2 berangan nk mkn mangga bla balik kg nnt tup2 dgr2 org bersiul2 dalam hujan..erm sape lak yg kacau angan2 ku ni..ku pandang kanan..sekumpulan lelaki tersengih2 memandang ku...adoiii dy xtahu ke ak ngan tress xdpt mkn mangga...argghhh malas nk layan ..lelaki pantang nmpk pompuan jln mst nk usik ish2... sabar lagi huhuhuhu....


                                    
7. Terpandang kucing
* ni juga habit ak klu lalu kat rumah org..kucing dy banyak kat luar rumah dok kena kurung.sian juga tp suma comel2..hehehe.ak mmg minat kat kucing ni.maka tiap pagi n ptg ak mesti senyum kat kucing2 tu hehehe. (✿◠‿◠). Terus jadi rindu kucing kat kg huhuhuhu...rindu memeng (‿‿─).sabar merindu huhuhuhu
                             
6.05 petang akhinya ak sampai ke rumah dengan jayannya hahahaha....

Malu nk tegur

Salam All readers..

Entry arini berkaitan dengan sorg mamat yg leh dikatakan hansem gak huhuhuhu yg cik teratai sllu tgk time nk pi keja.mst bertembung kat bas..apalagi bas yg cik teratai naik tu penuh gan student undergradute. mula2 jumpa mamat tu bla pulang dr town kitaorg nek bas yg sama tp dy dok taman perumahan depan taman cik teratai. ermmm pastu mesti jumpa kat bas every pagi.sllu je jeling2 tp wat xnmpk pn ada hahaha...

D satu pagi yg indah..masa nek bas nmpk bas tu dah penuh n terpandang mamat ni..sebelah dok dy kosong , hati nk duk kat ctu tp akal mghalang n terpaksa la pi belakang dok kat sorg bdk ni huhuhu..ish klu dpt dok kat sblh dy ni leh la tegur dy tp ku MALUUUUUUUUU....huhuhuhu

x apa akan ku usahakan juga untuk menegur mamat tu. Chaiyok2 




video



salam All readers......

Lagu ni amat di sukai ramai kat opis..hehehe sampai beratus kali lagu ni dimainkan sampai cik teratai  hafal dah lirik lagu ni hehehe...

Bla di dengar btul2 lagu ni sungguh sedih cite nya huhuhu...harap u all suka lagu ni  :)
 
Cik T3ratai Blog Blog Design by Ipietoon