mari kurus dengan Krim Felinna Inchloss


Mari-mari suma yang jauh kita dekatkan yang dekat kita rapat2 kan..hehehe. Semua orang dok cakap-cakap pasal krim felinna Inchloss yang boleh menguruskan badan tanpa makan pil kurus *excited nk bgtau pasal krim ni * Felinna Ichloss sangatlah terbaik dan istimewa.. Why????? produk ini sangat mendapat sambutan???

1. Bau yang wangi. Tak macam krim pelangsing lain yang bau ala-ala minyak cap kapak itu, bau serai bagai. Jadi kalau korang nak sapu sebelum pergi pejabat pun boleh. Xda la nak segan dekat gan orang ramai sebab bau dia mmg wangi dan tak panas.

2. Diformulasikan dari bahan-bahan semulajadi yang SELAMAT untuk semua termasuk la yang menyusukan anak, yang gasrtik, dan wanita mengandung..tapi jgn la yg preggy nak sapu kat perut plak, sian baby tu nnt dan yang penting jangan sapu di bahagian belakang pinggang.


3.  Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna. (Maka, korang kena simpan di tempat yang sesuai lah. Jangan pulak kau langkah-langkah losyen ni k). lebih afdal masa korang sapu tu, baca selawat sekali.


4.  Kalau korang on pil kurus ... Boleh je sapu sama. Nak cepat nampak kesan kan untuk kesan yang berganda.


5. Menghilangkan lemak-lemak (ofkos) dan selulit. Dan memperbaiki tekstur kulit badan supaya kulit nampak lebih sihat, anjal, dan berseri-seri.


6. Boleh sapu kat muka tapi jgn la sapu bagai nak rak kan ...sapa yang mempunyai dagu berlapis pun bole juga sapu biar nmpk runcing gitu.. 


7.  LELAKI juga boleh menggunakan losyen Fellina Inshloss ni




Losyen Felinna Inchloss
Cara Penggunaan losyen ini :-

1. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian yang memerlukan sambil buat urutan ringan *gerakan membulat* (pusingan arah ikut/lawan jam tak kisah) beberapa kali ataupun sampai meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

2. Sapu 2 kali sehari. Lepas mandi dan sebelum tidur. Nak sapu lebih pun takpe. Atleast 2 kali sehari la ye.SEBELUM SAPU SILA UKUR DULU. ESOK UKUR SEMULA.

Halal Ke? Boleh bawak solat? Dont worry, kat belakang botol ini ada cop halal. Dan Fellina Inchloss ni ada lulusan KKM.

HARGA 
M75 / RM80 (Sabah Sarawak)
Postage : FREE
180ML sebotol

Siapa nak order boleh email detail kat aku.
mas_cenni86@yahoo.com.my

Subject : Order Fellina Inchloss
Nama Penuh :
Alamat :
Jumlah : 
No Telefon : (Tujuan pengeposan)

Kalau line slow boleh sms

017-8307686

Jom kurus tanpa pil  Hehehe 



" />

0 komen Untuk Cik Teratai:

 
Cik T3ratai Blog Blog Design by Ipietoon