Pakej Murah 3 hari 2 malam ke Kota Kinabalu



Salam All...

Harap-harap adalah orang nak baca blog aku lagi ni sbb dah nk dekat setahun dah tak tulis apa-apa. saya nak story sikit sapa-sapa yang berminat untuk travel ke sabah melancong sbb saya ada pakej yang murah untuk anda suma. So bole ajak satu family, kawan2, ajak tunang ke boyfriend pun boleh..Hehehehe



Pakej untuk bercuti  3 hari 2 malam di kota kinabalu...

* penginapan di Marina Court Apartment ( terletak d tengah-tengah bandaraya kota kinabalu, 3 bilik tidur, ruang tamu, dapur & kemudahan memasak,ruang makan dilengkapi penghawa dingin, TV serta  Astro)

*pemandu dan pengangkutan (van disediakan) 

*Lawatan ke Kinabalu Park, Pekan Kundasang, Poring Hot Spring, Kg, Luanti Spa Ikan , Ladang Lembu Desa Cattle Kundasang.

* Melakukan riadah kat pulau manukan, pulau sapi dan pulau mamutik.

* Melawat tempat-tempat menarik yang lain seperti : Monsopiad Cultural Village, membeli-belah di pasar filipino market, Masjid Bandaraya, Tanjung Aru beach.


Kinabalu Park 
Poring Hot Spring



Desa Cattle Kundasang


Pulau Mamutik 
Marina Court Apartment 


( Kredit Pic : Google )


Harga Pakej 

Max. 8 orang @ RM400.00 seorang, Kanak-kanak separuh harga.

Berminat,  untuk pertanyaan lebih lanjut atau tempahan boleh email terus kepada masni_mohd86@yahoo.com atau hubungi 014-8703607 (sms/Call) .


" />

8 komen Untuk Cik Teratai:

greenpeace berkata...

hai, boleh htr quotation pakej utk 8 dewasa dan 1 kanak2. plan nak pergi oktober 2014. ini email saya acikdharty88@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

hai.. sy dgn family nk pergi 10/3-15/3 2014 nie... utk 3 dewasa n seorg kanak2 2tahun.. blh bg quotations x??? nie no sy, 0174461015.. blh sy direct cll je.. -Nurul-

Unknown berkata...

salam, boleh bagi saya quatation utk 6 dewasa dan 5 kanak-kanak untuk pakeg bulan oktober 2014 ke email saya khuzaimi5939@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Hai, pakej ini ada lagi tak? Saya dan 3 orang lagi rakan berminat nak pergi pada 20/8/2014 ini. No saya 0177728462.

Unknown berkata...

slm. pakej ni ada lagi tak? boleh bagi qoutation harga untuk 8-9 org? ni no saya 0173880326

NFH berkata...

Slm..saya nak dptkan pakej ni utk 2org. No saya 0192223532

Unknown berkata...

salam...boleh email kat saya pakej utk 3h2m utk 3 org dewasa

Unknown berkata...

Salam..
blh bg quotation 3D2N utk 7adult & 2child..
No sy 0127892897 tq.

 
Cik T3ratai Blog Blog Design by Ipietoon